понеділок, 20 квітня 2015 р.

Сьогодні переглянула цікавий фільм: "Друг нареченої"....ніби звичайна романтична комедія зі стандартним сценарієм, але одна річ мені дуже запам'яталась. Фільм розповідає про звичайного бабніка, який спить з усіма без перебору, але в нього є правило: ніколи нікому не казати "люблю". Протягом всього фільму "я тебе люблю" він каже тільки собакам, яких дійсно дуже любить. Його подруга завжди йому говорить, що краще щоб він такі слова говорив жінкам, на що він відповідає: "Ні, людям говорити таке не можна".
Цей фільм змусив мене задуматись над тим, як мало тепер людей, для яких слово "люблю" щось означає. Тепер ним розкидаються, немов якоюсь дешевою річчю. І це дуже сумно.
Особисто для мене, зізнання в любові це щось настільки особисте, що я просто не можу собі уявити, як можна говорити це всім підряд....

Немає коментарів:

Дописати коментар