четвер, 12 січня 2017 р.


А ви знаєте, я й не помітила як пройшов рік...)
Рівно рік тому, в мене були інші плани на майбутнє, вірніше їх важко було назвати планами на майбутнє. Я не планувала нічого, ну закінчити університет, ну може знайти якусь роботу, байдуже яку, тільки близько до спеціальності і все, а ну і постаратись не повернутись назад в село...Але з'явився Він і все ніби стало на свої місця...
Вірите, спочатку я й не думала, що це буде більше ніж інтрижка, або й того не буде, а для чого? Стосунків мені не хотілось, хотілось жити в своє задоволення: гуртожиток, дискотеки, клуби і тд. Але якось в один момент все змінилось і я ні на секунду не пожаліла за минулим життям. 
В мене з'явилась мета в житті...


2 коментарі:

  1. Це прекрасно! Бо знайти мету (сенс) життя це означає що ти навчалась розставляти пріоритети! Вітаю тебе зі святами які пройшли 😀

    ВідповістиВидалити